نمونه پیشینه تحقیق

دانلود نمونه مبانی نظری و پیشینه تحقیق,,پرسشنامه, نمونه پیشینه تحقیق, دانلود پرسشنامه,پیشینه تحقیق را چگونه بنویسیم

نمونه پیشینه تحقیق

دانلود نمونه مبانی نظری و پیشینه تحقیق,,پرسشنامه, نمونه پیشینه تحقیق, دانلود پرسشنامه,پیشینه تحقیق را چگونه بنویسیم

پیشینه تحقیق کاربرد فناوری اطلاعات در آموزش با فرمت word

پیشینه تحقیق کاربرد فناوری اطلاعات در آموزش با فرمت word

دانلود پیشینه تحقیق کاربرد فناوری اطلاعات در آموزش با فرمت word , دانلود فوری پیشینه تحقیق کاربرد فناوری اطلاعات در آموزش با فرمت word ,  پیشینه تحقیق کاربرد فناوری اطلاعات در آموزش با فرمت word کامل و قابل ویرایش

  مبانی نظری فناوری ,ادبیات نظری فناوری ,چارچوب نظری فناوری ,فصل دوم پایان نامه فناوری ,خرید مبانی نظری فناوری
پیشینه تحقیق کاربرد فناوری اطلاعات در آموزش با فرمت word

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه کاربرد فناوری اطلاعات در آموزش با فرمت docx در قالب 33 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات33
حجم192/488 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه کاربرد فناوری اطلاعات در آموزش با فرمت docx در قالب 33 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

در یک برنامه جامع لو و همکاران  وی (2001) دریافتند که ویژگی‌های یادگیرنده در یادگیری با کمک فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات تاثیر می‌گذارد. این ویژگی‌ها شامل تجربه کاری با رایانه، جنسیت، توانایی و سن یادگیرنده می‌باشد. در عین حال که ممکن است معلمان در جنبه‌های فنی فن آوری اطلاعات و ارتباطات مهارت نداشته باشند می‌توانند در آموزش و یادگیری تبحر داشته و در نتیجه در موقعیت خوبی قرار بگیرند تا اینکه بر نحوه کمک فن‌آوری در یادگیری دانش آموزان یا مشارکت آنان در کلاس‌های آموزشی به نحو احسن تصمیم بگیرند. (فلورین  وهگرتی (2004)، ترجمه زارعی زوارکی، 1391، ص 23) 

 

 

 

فهرست مطالب

2-5- کاربرد فن‌آوری اطلاعات در آموزش و پرورش

2-5-1- کاربرد فن آوری اطلاعات و ارتباطات در تدریس انفرادی

2-5-2- کاربرد فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات در یادگیری اکتشافی

2-5-3- کاربرد فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات در تبادل ارتباط

2-5-4- کاربرد فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات در ارزشیابی هدف‌های آموزشی

2-5-5- کاربرد فن‌آوری  اطلاعات و ارتباطات به عنوان ابزار مدیریت

2-6- آموزش، یادگیری و فن‌آوری اطلاعات و ارتباطات

2-7- نقش‌های فن‌آوری اطلاعات در مدارس

2-8- پایه‌های نظری فن‌آوری آموزشی

2-9-ضرورت استفاده از وسایل تکنولوژی آموزشی در کلاس

2-10- اهداف کلی آموزش در ایران

2-10-1- ارتباط اهداف کلی با نقش مدارس هوشمند

2-11- ارکان مدارس هوشمند

2-12- اصول مدارس هوشمند

2-13- اهداف مدارس هوشمند

2-14- معرفی پروژه شبکه تایگر

2-14-1- اجرا و پیاده سازی

2-15- مدل اولیه مدارس هوشمند ایران

2-15-1- مدل مفهومی مدرسه هوشمند

2-15-2- عناصر مدل مفهومی مدرسه هوشمند

2-15-2-1- محیط یاددهی و یادگیری مبتنی بر محتوای چند رسانه‌ای

2-15-2-2- زیر ساخت توسعه یافته فن آوری اطلاعات

2-15-2-3- مدیریت مدرسه توسط سیستم‌های یکپارچه رایانه‌ای

2-15-2-4- برخورداری از معلمان آموزش دیده در حوزه فن آوری اطلاعات

2-15-2-5- ارتباط یکپارچه رایانه‌ای با مدارس دیگر

2-15-3- مدل اجرایی مدرسه هوشمند

2-15-3-1- لایه فرآیندهای کسب و کار

2-15-3-2- لایه خدمات و سیستم‌های کاربردی

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"

آی پی پی تی را به خاطر بسپارید و بهترین و سالم ترین فایل ها را برای شما از کل وب جمع آوری کردم

و هر لحظه از طریق تلگرام یا پیامک در نهایت تماس در خدمت کاربران برای پاسخگویی هستیم 

به بزرگترین بانک دانلود مقاله پاورپوینت نمونه سوال پرسشنامه پایان نامه  و پیشینه و فایل های گرافیکی خوش آمدید 

آی پی پی تی را به خاطر بسپارید و بهترین و سالم ترین فایل ها را برای شما از کل وب جمع آوری کردم

و هر لحظه از طریق تلگرام یا پیامک در نهایت تماس در خدمت کاربران برای پاسخگویی هستیم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.