نمونه پیشینه تحقیق

دانلود نمونه مبانی نظری و پیشینه تحقیق,,پرسشنامه, نمونه پیشینه تحقیق, دانلود پرسشنامه,پیشینه تحقیق را چگونه بنویسیم

نمونه پیشینه تحقیق

دانلود نمونه مبانی نظری و پیشینه تحقیق,,پرسشنامه, نمونه پیشینه تحقیق, دانلود پرسشنامه,پیشینه تحقیق را چگونه بنویسیم

نمونه ای از مبانی نظری تحقیق جایگاه سواد رسانه ای در نظام کشور

نمونه ای از مبانی نظری تحقیق جایگاه سواد رسانه ای در نظام کشور

نمونه ای از مبانی نظری تحقیق جایگاه سواد رسانه ای در نظام کشور

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه جایگاه سواد رسانه ای در نظام کشور با فرمت x در قالب 77 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات77
حجم248/652 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه جایگاه سواد رسانه ای در نظام کشور با فرمت x در قالب 77 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 

 

     افخمی در این زمینه معتقد است که در جوامع امروزی سواد رسانه ای اهمیت بیشتری یافته است چرا که با پیشرفت جوامع و توسعه تکنولوژیهای نوین و روش های انتشار پیام ،یک نوع پیچیدگی زبانی در رسانه ها به وجود می اید که به تناسب ان باید شهروندان توانایی بهره گیری از ین رسانه ها را داشته باشند .از این رو اگر دولت ها نسبت به توانمند سازی در مقابل زبان رسانه ای جدید بی تفاوت باشند جامعه به دو گروه تقسیم می شود که یک گروه توانایی درک پیام ها را دارند و گروه دیگر از غافله عقب می مانند.این مدرس ارتباطات با اشاره به اینکه درکشورهای پیشرفته اموزش رسانه ای از دبیرستان اغاز می شود تصریح می کند در این جوامع سواد رسانه ای جزو از اموزش های اجباری است تا شهروندان از جامعه جدید عقب نمانند(طلوعی،1391: 134).

 

 

 

فهرست مطالب

جایگاه سواد رسانه­ای در نظام آموزش کشور  

3-2-1- عناصر کلیدی در سواد رسانه­ای

 3-2-2- لزوم آموزش سواد رسانه­ای

3-2-3- سیاستگذاری برای آموزش سواد رسانه‌ای در ایران

3-2-4-مزیت­های آموزش سواد رسانه­ای برای مخاطبان

3-2-5- مفاهیم کلیدی در سواد رسانه­ای

3-2-5- 1-  همۀ رسانه ها «ساخت» هستند

3-2-5- 2- رسانه­ها به واقعیت ساخت می­دهند

3-2-5- 3-  مخاطبان با معانی رسانه ای مذاکره می­کنند

3-2-5- 4- رسانه­ها ملاحضات تجاری دارند

3-2-5- 5- پیام­های رسانه­ای متضمن ارزش و ایدئولوژی است

3-2-5- 6- رسانه­ها ملاحضات اجتماعی و سیاسی دارند

3-2-5- 7- شکل و محتوا در رسانه­ها رابطه نزدیک دارند

3-2-5- 8- شکل و محتوا در رسانه­ها رابطۀ نزدیک دارند

3-2-6- ویژگی­های اصلی سواد رسانه­ای

3-2-7- اصول و رویکردهای نظری سواد رسانه­ای

3-2-8- گونه شناسی سواد رسانه­ای

3-2-9- ویژگی­های پروژه‌های سواد رسانه‌ای

3-2-10-فرایند چند بعدی سواد رسانه­ای

3-2-11- توانایی­های مرتبط با سواد رسانه­ای

3-2-12- سواد رسانه­ای در جامعه

 3-2-13- جنبه­های سواد رسانه­ای

3-2-14- مراحل کسب سواد رسانه­ای

3-2-14-1- داشتن آگاهی کامل در خصوص استفاده از رسانه­ ها

3-2-14- 2- برخورد منتقدانه با محتوای رسانه­ها

3-2-14- 3- تحلیل زمینه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی و سیاسی محیط رسانه

3-2-14- 4- جانبداری از رسانه و استفاده از آن برای تغییرات اجتماعی

3-2-15- دلایل فراگیری سواد رسانه­ای

3-2-16-توسعه سواد رسانه­ای

3-2-17- سواد رسانه­ای به عنوان یک نوآوری تکنولوژیکی

3-2-18- مهم­ترین مراحل تکامل سواد رسانه­ای

3-2-19-رسانه متعامل و کارکرد های آن

3-2-20- نیاز به سواد رسانه­ای در فضای رسانه­ای امروز

3-2-21- ارتباطات اجتماعی سالم بوسیلۀ اطلاعات و دانش

3-2-22-پیامد­های رسانه

3-2-23- سواد رسانه­ای از نظر هابز

منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"

این فایل با کیفیت بالا برای ارائه تهیه شده است

پشتیبانی فوری در صورت مشکل در دانلود فایل اول لطفا پیامک , تلگرام و تماس 09214087336

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.