نمونه پیشینه تحقیق, مبانی و چارچوب نظری

دانلود نمونه مبانی نظری و پیشینه تحقیق,,پرسشنامه, نمونه پیشینه تحقیق, دانلود پرسشنامه, مبانی و چارچوب نظری, ادبیات نظری در پایان نامه و پروپوزال , فصل دوم پایان نامه

نمونه پیشینه تحقیق, مبانی و چارچوب نظری

دانلود نمونه مبانی نظری و پیشینه تحقیق,,پرسشنامه, نمونه پیشینه تحقیق, دانلود پرسشنامه, مبانی و چارچوب نظری, ادبیات نظری در پایان نامه و پروپوزال , فصل دوم پایان نامه

مبانی و چارچوب نظری یادگیری سازمانی و انواع

دانلود مبانی و چارچوب نظری یادگیری سازمانی و انواع

  مبانی و چارچوب نظری یادگیری سازمانی و انواع
مبانی و چارچوب نظری یادگیری سازمانی و انواع

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه یادگیری سازمانی و انواع آن با فرمت docx در قالب 68 صفحه ورد


مشخصات فایل
تعداد صفحات68
حجم92/835 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیdocx

توضیحات کامل

خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه یادگیری سازمانی و انواع آن با فرمت docx در قالب 68 صفحه ورد بصورت کامل و جامع با قابلیت ویرایش

 

 


در اوایل دهه 1950 میلادی، در بیشتر کسب و کارها مزیت رقابتی، بر مبنای توانایی پیشی گرفتن از سایر رقبا وجود داشت. موفق ترین شرکت‌ها آنهایی بودند که می‌توانستند نسبت به هر رقیب دیگری، کالاها و خدمات بیشتری را با سرعت بیشتر و با قیمت پایین‌تر تولید و ارائه کنند. در این زمان صنعت ایالات متحده آمریکا پیشرو این امر بود. اما طی دهه‌های 1970 و 1980 میلادی خط مقدم رقابت به سازمان‌هایی منتقل شد که قادر بودند اطلاعات را تقویت کنند و در عمل از آن بهره گیرند. در این دوره دارا بودن دانشی بیش از رقبا، شرکت‌ها را در خط مقدم رقابت قرار می‌داد. بنابراین امروزه امتیازات رقابتی از قابلیت پیشی گرفتن نسبت به رقبا در زمینه یادگیری ناشی می‌شود، یعنی بهبود دادن و یادگیری مستمر (سنگه، 1990).اصطلاح یادگیری سازمانی  اولین بار توسط «کرت و مارچ  » در سال 1963 در کتابی تحت عنوان «نظریه رفتاری شرکت » مطرح گردید. این دانشمندان معتقد بودند که «تلاش سازمان‌ها در پاسخ به تغییرات در محیط خارجی خود، برای تطابق اهداف سازمان با شرایط جدید، به کنکاش برای یافتن رویه‌هایی که سازمان را برای رسیدن به اثربخشی بیشتر یاری می‌کند، منجر می‌شود». از چهل سال پیش، یادگیری سازمانی به عنوان ابزاری برای کسب مزیت رقابتی، کارآیی و رشد سازمان در نظر گرفته شده است. همچنین امروزه یادگیری سازمانی در محتوای مدیریت استراتژیک نیز تعریف شده و یکی از مهم ترین اجزای آن می‌باشد (بنونیسته ، 2010). 

 

 

 

فهرست مطالب
 مقدمه14                                                                                                                               
22 بخش اول:مبانی نظری14                                                                                                       
221 یادگیری سازمانی   14
2211 سطوح و انواع یادگیری     17
2212چارچوب و الگو‌های ادراکی یادگیری سازمانی   20
2213 شیوه‌های یادگیری در سازمان‌ها   28
2214 سازمان‌ یادگیرنده   31
2215 زمینه‌های شکل گیری سازمان یادگیرنده  33  
2216 راهبردهای گسترش سازمان یادگیرنده  35
2217 مدل سازمان یادگیرنده واتکینز و مارسیک  37
2218 یادگیری سازمانی و سازمان یادگیرنده  40                                 
222 تغییر سازمانی     41  
2221 انواع تغییر   42
2222 الگوهای تغییر  48
2223 ارزیابی مفهوم آمادگی برای تغییر و عوامل موثر بر آن   53  
2224 روش‌های غلبه بر مقاومت در برابر تغییر    58  
23 بخش دوم پیشینه ی تحقیق  61
231 تحقیقات انجام شده در داخل کشور  61 
232 تحقیقات انجام شده در خارج از کشور 64
24 جمع بندی  
منابع


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود"
✔️  دارای پشتیبانی 24 ساعته تلفنی و پیامکی و ایمیلی و تلگرامی 09214087336 ✔️  بهترین کیفیت در بین فروشگاه های فایل ✔️  دانلود سریع و مستقیم ✔️  دارای توضیحات مختصر قبل از خرید در صفحه محصول
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.