خرید و دانلود فصل دوم پایان نامه تبلیغات و مبانی نظری در ارتباط با آن با فرمت docx در قالب 68 صفحه ورد
تعداد صفحات | 68 |
حجم | 132/841 کیلوبایت |
فرمت فایل اصلی | doc |
تا زمان وقوع رنسانس فرهنگی در اروپا وجه قالب تبلیغات مذهبی بوده، در انگلیس آگهیهایی یافت شده اند که در گذشته بر دیوارهای کلیسا نصب میشدند تا فروش یک کتاب دعا را تبلیغ کنند (افخمی،1390: 82). اما از آن زمان تا اوایل قرن بیستم، تبلیغات سیاسی جایگزین یا وجه قالب تبلیغات گردید. با اختراع و توسعه تلویزیون و بخصوص با رونق اقتصادی و توسعه تولید انبوه کالاها از اوایل قرن بیستم تبلیغات اقتصادی و بازرگانی با سرعت جایگزین انواع دیگر تبلیغات گردید (یحیایی ایلهای،1389: ¬19). از سال 1920 نیز تدریس تبلیغ در دانشگاه آغاز گردید. با تولد تلویزیون به عنوان بزرگترین رسانه تبلیغاتی جهان و مهمترین شاخص دهکده جهانی، تبلیغات به شکوفایی و گسترش معجزه آسایی رسیده است به طوری که سال 1950 به بعد را می توان به هیچ مجاملهای عصر طلایی تبلیغات نامید که دوران حاضر را نیز شامل می شود. تلویزیون از همان اول کار خود را با آگهی شروع نمود و تغییر عمیقی در فرم و شکل کار و عملیات موسسات تبلیغاتی بوجود آورد (اربابی،1352: 65-¬64).
فهرست مطالب
تاریخجه تبلیغات بازرگانی در جهان
تاریخجه در ایران
تاریخجه زیبایی و مدیریت بدن در جهان
تاریخجه زیبایی و مدیریت بدن در ایران
مضامین نظری مرتبط با تبلیغات بازرگانی
تبلیغات بازرگانی
2-2-1-10. تعاریف مرتبط با مفهوم تبلیغات
2-2-1-10-5. تبلیغات و اطلاعات
منابع